Siste artikler fra PressFire
Intervju med skaperne av Ratchet & Clank
T J Fixman og James Stevenson forteller om kjærlighetsbrevet til Ratchet-fansen.
Vi møtte «Football Manager 2010»-utvikleren
Samtidig som utvikleren har puttet flere muligheter inn i årets Football Manager, skal nybegynnere finne ut at terskelen i år er lavere, sier Miles Jacobson.
Nordmann bak supergrafikken i «Uncharted 2»
«Uncharted 2» blir hyllet for sin fantastiske grafikk. Det kan du takke tromsøværingen Pål-Kristian Engstad for.
Vi var på «Forza 3»-førpremiere i Stockholm
Dan Greenawalt gleder seg til å invitere alle Forza-ungene sine til å løpe ut og leke i sandkassen. Alle verktøyene og lekene er på plass, forsikrer han.
Intervju med skaperne av «Uncharted 2»
To representanter fra Naughty Dog mener det er rom for å utvide universet ytterligere, både gjennom flere oppfølgere, en filmatisering som er på trappene og muligens en PSP-avløper. Vi møtte Naughty Dog i København denne uken.
Stort «FIFA 10»-intervju!
Kreativ regissør bak «FIFA 10» var i Oslo mandag kveld for å fortelle om fotballspillets fortreffelighet og nyhetene man har inkludert før sesongen kan starte for alvor.
Ninjalansering hos IO Interactive
Danske IO Interactive inviterte til lansering av sitt familiespill, «Mini Ninjas». Samtidig avslører utviklerne at de har store planer om å bygge videre på merkevaren i fremtiden.
Intervju med «Just Cause 2»-utviklerne
Det svenske spillstudioet har forbedret det meste fra forgjengeren når de slipper det tropiske sandkassespillet «Just Cause 2» neste år.
Vi møtte «Forza 3»-sjefen
Dan Greenawalt tegnet og forklarte for oss hva han egentlig mente når han omtalte «Forza Motorsport 3» som det definitive bilspillet fra scenen under Microsofts E3-pressekonferanse.
Intervju med «Bionic Commando»-produsenten
Vi besøkte studioet bak «Bionic Commando», som fortalte om samarbeidet med Capcom, streng boss-filosofi og faren for bråk med det japanske handikapforbundet.
39 / 40