Samarbeid i historiedelen og dypere zombie-modus i «Call of Duty: Black Ops III»

25. april 2015 13:35

(PressFire.no): Den vanligvis pålitelite spillryktesiden Allgamesbeta.com skal ha fått tak i promomateriale-bilder for neste «Call of Duty: Black Ops III».

I materiellet avslørers informasjon om noen av de nye elementene spillstudioet Treyarch har lagt til det tredje spillet i «Black Ops»-serien.

Ifølge spillets historie går vi inn i en mørk, dyster fremtid der teknologien har gått oss over hodet.

Forhåpentligvis har Treyarch full styring på sin egen teknologi, for de lover en par nye elementer, ifølge ryktesiden.


Faksimile: Allgamesbeta.com

Samarbeidshistorie

Studioet lover, ifølge det lekkende materialet, en flerspillerhistorie for opp til fire spillere over nett.

Dette skal fungere med samme type infrastruktur som vi har blitt kjent med tidligere igjennom flerspillerdelene, samt zombie-modusene.

For å skape en gjenspillbarhet er det dessuten planlagt at visse deler skal være åpen med «arenastil»:

- Spillere skal få gjennomgå de storslåtte filmatiske øyeblikkene «Call of Duty» er kjent for å levere, sammen med et åpent område med arena-aktig spillelementer designet for å la spillere gjenspille med en forskjellig strategi hver gang de spiller, står det på plakaten.

Spesialist-figurer

Den tradisjonelle zombie-pakken ligger sammen med spillet klart ved lansering.

Denne loves å være bedre enn noensinne, med erfaringspoengsamling og nivåer for gjenspillbarhet. 

I tillegg til å gå opp i nivåer i de forskjellige ferdighetene og våpen, blir et annet element kastet inn i spesifikasjonsdansen:

Et spesialistfigursystem blir introdusert i «Black Ops III», der figurer skal kunne være spesielt gode på visse type kamper.

Full kontroll

Et forbedret bevegelsessystem ligger også i planene for spillet, som ifølge materiellet har slippdato 9. november.

Tanken er at man skal kunne bevege seg med mer finesse, og kombinere ferdigheter og bevegelse samtidig som man har full kontroll over våpnene.

Kartene skal også få seg en overhaling for å gjøre plass til dette nye bevegelsessystemet.

Alt dette får vi mest sannsynlig bekreftet eller avkreftet i morgen, da Treyarch skal ha sin offisielle kunngjøring av spillet

Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3