(PressFire.no): I januar dukket det opp en lekkasje på nettet som angivelig var et innsyn i det som skal være lanseringsplanen for utvidelsespakkene Bungie og Activision har planlagt for «Destiny».
Det meste har passet ganske godt fram til nå, men etter «The Dark Below» og nylig lanserte «House of Wolves» skal det ha vært planlagt en større utvidelse under kallenavnet «Comet: Plague of Darkness».
Ops?
Først la Internett merke til at Bungie registrerte merkenavnet «The Taken King», og nå er energidrikken Red Bull ute med promomateriell som henviser til utvidelsen.
Energidrikken ser ut til å ha en kampanje hvor du kan kjøpe drikken og få med en kode som gir ekstra erfaringspoeng og et «storslått oppdrag».
viste utvidelsesplanene.
Skal være på E3
Vi vet også at Activision og Bungie kommer til å ha «Destiny» på spillmessen E3 om to uker, uten at de har avslørt hva som kommer til å bli vist.
Activision har foreløpig valgt å ikke kommentere merkevareregistreringen.
Vi gjetter at det utgiveren har planer om å vise fra «Destiny» under den største årlige spillmessa, ikke har noe med nylig lanserte «House of Wolves» å gjøre.