«Ghostbusters: The Video Game», som ble sluppet med tidsbegrenset eksklusivitet på PS2 og PS3 i sommer, hadde bedre grafikk på Xbox 360. I hvert fall frem til nå.
Sammenligninger som denne påpekte at utviklerne i Terminal Reality av en eller annen grunn hadde stresset mer med PS3-versjonen.
Forskjellene grafisk, i kombinasjon med at 360-versjonen ble gjort regionsfri av Microsoft, har nok fristet en del kvalitetsbevisste til å importere Xbox 360-utgaven av spillet.
Nå har Atari kunngjort at man har gått tilbake til tegnebrettet og utlignet det som måtte ha vært av forskjeller mellom Xbox 360 og PS3-utgaven av spillet, og rettet opp en rekke småfeil.
Les også: Vår anmeldelse av «Ghostbusters: The Video Game».
Les også: Dan Aykroyd vil varme opp fansen før ny Ghostbustersfilm.
Patchen, som er gratis og blir tilgjengelig for deg neste gang du starter spillet, fikser feil i både singel- og multiplayerdelen av spillet, skriver IGN.
I enspillerdelen er det i førsterekke noen stygge episoder der spillet fryser som har fått utviklernes fokus, samt å øke resolusjonen enkelte steder for å matche 360-versjonen. Man har også rettet opp usynkron lyd/teksting.
«Ghostbusters: The Video Game» er så langt bare tilgjengelig på PS2 og PS2 i Europa, men en Xbox 360-versjon slippes 23. Oktober. Da kommer også PC- og DS-/Wii-utgavene ut.
Se video: