Annonse

Hva kan «Overwatch 2» lære av forgjengeren?

Vi diskuterer Blizzard sin sjanse til å prøve igjen i ukas Rad Crew-podcast.

Hva kan «Overwatch 2» lære av forgjengeren?

Vi diskuterer Blizzard sin sjanse til å prøve igjen i ukas Rad Crew-podcast.
13:21
10:29
Utvikler
Utgiver
Slippdato
Plattformer
Annonse
10:29
13:21
TL;DR

(Rad Crew): Ikke alle spill får sjansen til å prøve igjen. Det første «Overwatch» var en megahit som endte opp med å stagnere, tildels på grunn av valg som Blizzard gjorde underveis.

Med oppfølgeren har de sjansen til å kurskorrigere, og finne en bedre balanse mellom de som spiller spillet for moro skyld, og de som spiller det i proffsammenheng. Vi ønsker oss nok mer av det førstnevnte, skal vi være helt ærlige.

I ukas episode snakker vi om våre førsteinntrykk av «Overwatch 2», så hør showet for å finne ut mer!

Vi får også besøk av LinnKi fra Twitch som er dypt inni «Disney Dreamlight Valley» for øyeblikket, og vi snakker om ukas spillnyheter – deriblandt den livsfarlige ballbingen som var satt opp på messområdet og skadet flere deltakere.

I ukas Topp 5 lot vi oss inspirere av Arkane sitt utspill om at «Deathloop» og «Dishonored» er satt i samme univers, og tok for oss andre spillunivers som går over flere forskjellige spill. Visste du at «Nier»-universet har sin opprinnelse i spillet «Drakengard»?

Denne artikkelen er skrevet av vår satire-konsulent Segata Satiro, og følgelig bare bambus.
Se alle podcaster på Podcast-sidene.
Les alle våre «Den gangen da...»-tekster på undersiden her, eller se andre retrosaker her.
Les mer om spillrelaterte ting som skjer i Norge på vår underside her.
Les mer om e-sport og konkurransespilling på vår underside her.
Les flere meninger på vår samleside her.
Mer om:
No items found.
Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3
Oppsummering
Positivt
Negativt
Skjermbilder (klikk for større)
No items found.
https://soundcloud.com/radcrew/radcrews24e16
Vi diskuterer Blizzard sin sjanse til å prøve igjen i ukas Rad Crew-podcast.
Hva kan «Overwatch 2» lære av forgjengeren?
Jostein Hakestad

(Rad Crew): Ikke alle spill får sjansen til å prøve igjen. Det første «Overwatch» var en megahit som endte opp med å stagnere, tildels på grunn av valg som Blizzard gjorde underveis.

Med oppfølgeren har de sjansen til å kurskorrigere, og finne en bedre balanse mellom de som spiller spillet for moro skyld, og de som spiller det i proffsammenheng. Vi ønsker oss nok mer av det førstnevnte, skal vi være helt ærlige.

I ukas episode snakker vi om våre førsteinntrykk av «Overwatch 2», så hør showet for å finne ut mer!

Vi får også besøk av LinnKi fra Twitch som er dypt inni «Disney Dreamlight Valley» for øyeblikket, og vi snakker om ukas spillnyheter – deriblandt den livsfarlige ballbingen som var satt opp på messområdet og skadet flere deltakere.

I ukas Topp 5 lot vi oss inspirere av Arkane sitt utspill om at «Deathloop» og «Dishonored» er satt i samme univers, og tok for oss andre spillunivers som går over flere forskjellige spill. Visste du at «Nier»-universet har sin opprinnelse i spillet «Drakengard»?

Annonse
Publisert 
Andre artikler om emnet
No items found.
Andre artikler

Hva kan «Overwatch 2» lære av forgjengeren?

Positivt
Negativt
Annonse
Ansvarlig redaktør: Jarle Hrafn Grindhaug
Redaksjonssjef: Erik Fossum
Salg/Sales: sales@pressfire.no
dark mode