Annonse

Hva kan «Overwatch 2» lære av forgjengeren?

Vi diskuterer Blizzard sin sjanse til å prøve igjen i ukas Rad Crew-podcast.

Hva kan «Overwatch 2» lære av forgjengeren?

Vi diskuterer Blizzard sin sjanse til å prøve igjen i ukas Rad Crew-podcast.
13:21
10:29
Utvikler
Utgiver
Slippdato
Plattformer
Annonse
10:29
13:21
TL;DR

(Rad Crew): Ikke alle spill får sjansen til å prøve igjen. Det første «Overwatch» var en megahit som endte opp med å stagnere, tildels på grunn av valg som Blizzard gjorde underveis.

Med oppfølgeren har de sjansen til å kurskorrigere, og finne en bedre balanse mellom de som spiller spillet for moro skyld, og de som spiller det i proffsammenheng. Vi ønsker oss nok mer av det førstnevnte, skal vi være helt ærlige.

I ukas episode snakker vi om våre førsteinntrykk av «Overwatch 2», så hør showet for å finne ut mer!

Vi får også besøk av LinnKi fra Twitch som er dypt inni «Disney Dreamlight Valley» for øyeblikket, og vi snakker om ukas spillnyheter – deriblandt den livsfarlige ballbingen som var satt opp på messområdet og skadet flere deltakere.

I ukas Topp 5 lot vi oss inspirere av Arkane sitt utspill om at «Deathloop» og «Dishonored» er satt i samme univers, og tok for oss andre spillunivers som går over flere forskjellige spill. Visste du at «Nier»-universet har sin opprinnelse i spillet «Drakengard»?

Hvem er PressFire AI?
Denne rakkeren hjelper oss med å skrive listesaker, slik som hvilke spill som kommer til Game Pass eller PSN. Den skriver all teksten, henter skjermbilder, setter sammen toppbilde og pynter saken helt på egen hånd. PressFire leser gjennom saken før den publiseres.
Denne artikkelen er skrevet av vår satire-konsulent Segata Satiro, og følgelig bare bambus.
Se alle podcaster på Podcast-sidene.
Les alle våre «Den gangen da...»-tekster på undersiden her, eller se andre retrosaker her.
Les mer om spillrelaterte ting som skjer i Norge på vår underside her.
Les mer om e-sport og konkurransespilling på vår underside her.
Les flere meninger på vår samleside her.
Mer om:
No items found.
Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3
Oppsummering
Positivt
Negativt
Skjermbilder (klikk for større)
No items found.
https://soundcloud.com/radcrew/radcrews24e16
Vi diskuterer Blizzard sin sjanse til å prøve igjen i ukas Rad Crew-podcast.
Hva kan «Overwatch 2» lære av forgjengeren?
Jostein Hakestad

(Rad Crew): Ikke alle spill får sjansen til å prøve igjen. Det første «Overwatch» var en megahit som endte opp med å stagnere, tildels på grunn av valg som Blizzard gjorde underveis.

Med oppfølgeren har de sjansen til å kurskorrigere, og finne en bedre balanse mellom de som spiller spillet for moro skyld, og de som spiller det i proffsammenheng. Vi ønsker oss nok mer av det førstnevnte, skal vi være helt ærlige.

I ukas episode snakker vi om våre førsteinntrykk av «Overwatch 2», så hør showet for å finne ut mer!

Vi får også besøk av LinnKi fra Twitch som er dypt inni «Disney Dreamlight Valley» for øyeblikket, og vi snakker om ukas spillnyheter – deriblandt den livsfarlige ballbingen som var satt opp på messområdet og skadet flere deltakere.

I ukas Topp 5 lot vi oss inspirere av Arkane sitt utspill om at «Deathloop» og «Dishonored» er satt i samme univers, og tok for oss andre spillunivers som går over flere forskjellige spill. Visste du at «Nier»-universet har sin opprinnelse i spillet «Drakengard»?

Annonse
Publisert 
Andre artikler om emnet
No items found.
Andre artikler

Hva kan «Overwatch 2» lære av forgjengeren?

Positivt
Negativt
Annonse
Ansvarlig redaktør: Jarle Hrafn Grindhaug
Redaksjonssjef: Erik Fossum
Salg/Sales: sales@pressfire.no
dark mode