Annonse

Spillsjef Hans-Andreas hadde mareritt før «Dwarheim»-slippet

Snakker med Spillrevyen om den vanskelige tiden.

Spillsjef Hans-Andreas hadde mareritt før «Dwarheim»-slippet

Snakker med Spillrevyen om den vanskelige tiden.
10:21
21:28
Utvikler
Utgiver
Slippdato
Plattformer
Annonse
21:28
10:21

(PressFire.no): Mandag 27. september kom «Dwarfheim» fra norske Pineleaf Studio i Trondheim på Steam. Aldri før har norske spillskapere laget et sanntids strategispill som dette, og ambisjonene er skyhøye. På launch-dagen har spillet fått koreansk og kinesisk oversettelse, og disse viktige markedene er selskapet svært spente på om de kan erobre.

Lars Richard og Spillrevyen tok noen timer etter launch en prat med daglig leder Hans-Andreas Kleven om seks år med utvikling, marerittet natta før og hva han nå gleder og gruer seg til.

Spillrevyen lages i samarbeid med Pressfire.no, og du kan støtte både podkast og nettsted på Patreon. Vi takker alle som støtter norsk spilljournalistikk! LOLbuas patreon finner du her https://www.patreon.com/lolbua, mens spillrevyen er her https://www.patreon.com/pressfire.

Denne artikkelen er skrevet av vår satire-konsulent Segata Satiro, og følgelig bare bambus.
Se alle podcaster på Podcast-sidene.
Les alle våre «Den gangen da...»-tekster på undersiden her, eller se andre retrosaker her.
Les mer om spillrelaterte ting som skjer i Norge på vår underside her.
Les mer om e-sport og konkurransespilling på vår underside her.
Les flere meninger på vår samleside her.
Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3
Oppsummering
Positivt
Negativt
Skjermbilder (klikk for større)
No items found.
Snakker med Spillrevyen om den vanskelige tiden.
Spillsjef Hans-Andreas hadde mareritt før «Dwarheim»-slippet
Lars Richard Olsen

(PressFire.no): Mandag 27. september kom «Dwarfheim» fra norske Pineleaf Studio i Trondheim på Steam. Aldri før har norske spillskapere laget et sanntids strategispill som dette, og ambisjonene er skyhøye. På launch-dagen har spillet fått koreansk og kinesisk oversettelse, og disse viktige markedene er selskapet svært spente på om de kan erobre.

Lars Richard og Spillrevyen tok noen timer etter launch en prat med daglig leder Hans-Andreas Kleven om seks år med utvikling, marerittet natta før og hva han nå gleder og gruer seg til.

Spillrevyen lages i samarbeid med Pressfire.no, og du kan støtte både podkast og nettsted på Patreon. Vi takker alle som støtter norsk spilljournalistikk! LOLbuas patreon finner du her https://www.patreon.com/lolbua, mens spillrevyen er her https://www.patreon.com/pressfire.

Annonse
Publisert 
Andre artikler om emnet
No items found.
Andre artikler

Spillsjef Hans-Andreas hadde mareritt før «Dwarheim»-slippet

Positivt
Negativt
Annonse
Ansvarlig redaktør: Jarle Hrafn Grindhaug
Redaksjonssjef: Erik Fossum
Salg/Sales: sales@pressfire.no
dark mode