Steam Machine er griselekker og svindyr
Klarer vi komme på flere grise-ordspill? Her er ukas Rad Crew Podcast
(Rad Crew): Jeg vil bare si det først som sist: Valve sin Steam Machine er kanskje den peneste gaming-PCen jeg har sett. Og vet du hva? Jeg syns maskinvare-design betyr litt. Det er en av grunnene til at PS2 huskes så godt, og hadde Gamecube blitt like legendarisk hvis den ikke så ut slik den gjorde?
Dessverre lanseres maskinen i det verste maskinvaremarkedet i manns minne, der datasenter-rushet har skapt et dypt forbrukerfiendtlig marked som eksisterer tilsynelatende kun for å mate den uendelige apetitten for nye datasentere.
Vi diskuterer den nye maskinen i ukas episode av Rad Crew, men vi har også en Topp 5-liste som vanlig, og denne gangen snakker vi om fem store trender som virket som den store nye tingen – men som i etterpåklokskapens lys naturligvis ikke var det.
Pluss: Jeg bestilte Foodora i «Final Fantasy XIV». På en måte. Hør episoden for å finne ut hva jeg prater om!