Klarte såvidt å se ferdig pga de to er så forbanna dårlige 😂 Peach og Mario i de to siste filmene har mer dybde, peronlighet og originalitet enn disse fra hva jeg så der.
Har ikke spikt RDR ei RDR2 men kanskje en vakker dag når tiden lar meg. Prøver på backloggen siden mye av det nye er ikke helt min halvliter uansett. Finnes en del bra der og da. Bare lite.
Denne brukeren har ikke startet noen tråder ennå.
I artikkelen: Her er 26 minutter fra «GTA VI»
•
11.09.2026 01:07
I artikkelen: PlayStation dropper Kojimas «Physint» – Xbox rykker inn som utgiver
•
11.09.2026 01:01
Og? Kommer det til PC er det ikke eksklusivt til Xbox. Ganske lett. For se om det kommer til PS5 eller PS6 da. Det er en annen historie 🤪
Uansett leeenge til vi ser noe av dette spillet siden OD skal bli ferdig først.
Uansett leeenge til vi ser noe av dette spillet siden OD skal bli ferdig først.
I artikkelen: PlayStation dropper Kojimas «Physint» – Xbox rykker inn som utgiver
•
10.09.2026 23:02
Kommer til PC og uansett, så helt eksklusivt blir det ikke.
I artikkelen: «Stellar Blade»-studioet holder fast på AI-bruk
•
10.09.2026 21:46
Ikke bare jeg som så det, nei 🤪
I artikkelen: Switch 2 får endelig VRR-støtte i docken
•
10.09.2026 19:31
Ja dette var litt av en oppdatering. Bruker ikke handheld boost mye, men kan kanskje se litt på det igjen.
Og vedder lett at NMS blir første spillet som tar i bruk VRR muligheten her. Det er en av de som allerede bruker i handheld.
Og vedder lett at NMS blir første spillet som tar i bruk VRR muligheten her. Det er en av de som allerede bruker i handheld.
•
10.09.2026 19:29
Ro dæ ned nå, Franzuas.
I tråden: Hva lytter du til for tiden?
•
10.09.2026 16:49
Fikk litt dillaen på moderne klassisk som Ligeti, Penderecki og Gorecky. Mye berlig atmosfære.
•
10.09.2026 13:41
Is true!
I artikkelen: «Stellar Blade»-studioet holder fast på AI-bruk
•
10.09.2026 13:40
Stellar Blade er et av mine all time fav spill. Håpet på oppfølger. Men de gikk i aksjegaten og da slo den store alarmen: Tencent.
Så kom faktisk oppfølgeren, men uten Eve? Altså Evie har grodd på meg, men hun e rikke noe Eve. De burde ha fulgt den historien, men OK. For se.
Men med de pengene tjent når de gikk public kunne de vel ha leid inn folk? å vil jeg vite hva de skule bruke KI-en til.
KI videoen? Njaa. Den er KI. Hadde faktisk noen deler som var passe kule, mens andre ble det for KI.
Så kom faktisk oppfølgeren, men uten Eve? Altså Evie har grodd på meg, men hun e rikke noe Eve. De burde ha fulgt den historien, men OK. For se.
Men med de pengene tjent når de gikk public kunne de vel ha leid inn folk? å vil jeg vite hva de skule bruke KI-en til.
KI videoen? Njaa. Den er KI. Hadde faktisk noen deler som var passe kule, mens andre ble det for KI.
I artikkelen: Avslørte nytt «Metroid»-spill
•
10.09.2026 13:23
Dette ser jo kult og litt brutalt ut, menneh, litt vel mye action i denne traileren. Må jo ha de roligere snoke seg rundt delene og. Spilte aldri Dread egentlig. Burde vel se om jeg finner den en dag.
Elkjøp solgte MP4 skambillig, så har den da..
Elkjøp solgte MP4 skambillig, så har den da..
Markdown
**fet tekst**fet tekst*kursiv tekst*kursiv tekst~~gjennomstrek~~gjennomstrek[Tekst](https://...)Lenketekst> SitatSitatblokk