Tilbake til forumet
Denne brukeren har ikke startet noen tråder ennå.
I artikkelen: Microsofts disk-til-digital er i gang – slik fungerer det 01.09.2026 20:42
å ok men må vel ha en kode? men tror series s kanskje ikke var den beste invisteringen om man har ett stort bibliotek med 360 spill, tror du kan putte spilla i xbox one og det vil vise opp på en xbox serie S men kan ikke spille det uten en discdrive, så får vel nøye meg med og spille det svære beiste av en xbox one igjen, men hadde foretrukket at man bare kunne bevise at man eide 360 spill på en xbox one også spille det på series S. men av en eller grunn foretrekker jeg fortsatt xbox series s av en eller annen grunn mer enn ps5, tror det har noe med hvor lett den er og ha med rundt om kring og at det er bedre bakoverkompitabel i forehold til ps5 som bare har ps4, men er vel i mindretall der, men synes bare xbox har bedre utvalg av media og ting er lettere og overføre fra pc osv
I artikkelen: Microsofts disk-til-digital er i gang – slik fungerer det 01.09.2026 16:45
Ok takk for tips, men har xbox series s som er heldigital så jeg tenkte vist det fikk det tilbudet til 360 at jeg kunne putte 360 spill med kontoen som både er til xbox one og xbox serie s og putte foreksempel orange box i en xbox one (som har disc) og på den måten kunne bruke det på xbox serie s men dette går bare om man har xbox serie x slik jeg har skjønt det
I artikkelen: Microsofts disk-til-digital er i gang – slik fungerer det 01.09.2026 11:56
så ingen orange box med half life 2 for 360 altså, litt skuffende da jeg gjerne ville spille det i 60fps, eller det andre 360 spillene mine (tror det er mange som sitter på ett større 360 bibliotek enn xbox one), skuffende fra microsoft men ett skritt i rett retning vertfall, men spill som max payne 3, cod 4 osv er spill jeg gjerne ville spille igjen uten og måtte kjøpe det på nytt.