Upload av bilder funker ikke. Får fremdeles feilmelding Erik.
Samme feilmelding som før.
Upload av bilder funker ikke. Får fremdeles feilmelding Erik.
Samme feilmelding som før.
Herlig! Er det mulig å gp automatisk til første nye innlegg på tidligere leste tråder? Når jeg trykker på denne f.eks sendes jeg alltid nesten til toppen, altså rssr bildet i OP.
World conqest? Det er vel i teorien mulig, men du skal være bra god! Jeg motiverer meg gjennom motgang og medgang med å skrive AARs på forumet deres. Er blitt pluss minis 50 siden 2015. :o
Spoiler-funksjon er bugga Erik. Spoiler kun første setning, selv om spoiler-taggen omfatter alt: https://www.pressfire.no/forum/traad/den-store-gta-6-traden?page=1&scroll_to=18
Og, kanskje verre, det går ikke an å redigere innlegg. Redigeringen fester seg ikke. Å trykke på lsgre redigeringen gjør nada.
Huh, spoiler-funksjonen er bugga. Go figure.
Kan lage spoiler-tekst slik, @pinng :
Hvis en viss Mr.Leek er noe å gå etter kan det se ut som:Man kan lagre våpen og andre gjenstander i bilenKjørefysikken blir en mellomting av GTA IV og VKartet blir omtrent dobbelt så stort som VMinimap er trolig GPS på smarttelefonen (iFruit)Slåssemekanismen er i stil med RDR2 sin, og man kan opparbeide seg god eller dårlig reputationRadiokanalene V-Rock og Emotion er tilbake!
Europa Universalis V. Fem altså. Femte i rekken. Jeg elsker dette spillet. Kom ut i fjor høst, har utallige timer i det!
Holder for tiden på med en kampanje fra 1337 til 1836 som republikken Firenze. Gjennom Svartedauden til storhetstid. Utvidet territoriet, allierte meg med sterke naboer, svek naboene når de var i veien. Ble republikken Toscana. Storrepublikken Toscana når jeg ble mektigere. Endelig, på 1600-tallet, storrepublikken Italia. Som nå er i gang med andre puniske krig mot Kartago, som sheikdømmet Tunis gjenopprettet nylig. Romerriket, eller snarere Firenzeriket?, er på vei til storhet og dominans!
Får opp følgende feilmelding når jeg prøver å laste inn et bilde fra PCen til en ny tråd og trykker publiser:
The forum_images.0 failed to upload.
Kan ikke cooy paste bilder inn i et forumpost på pc. Dette er vanlig å kunne gjøre på forum. :)
Ser det nå er en tråd i gaming, så du har vel fikset problemet jeg hadde med å poste i går Erik. Men da jeg skulle poste tråden min på nytt, fant jeg ut at nå kan jeg ikke attache bilder lenger på mobil?
Viser kun B, I, sitat, strike through, underline, spoiler og punktliste.