Tilbake til forumet
Denne brukeren har ikke startet noen tråder ennå.
I artikkelen: «Horizon»-spinoff blir ikke lenger et «live service»-spill 25.08.2026 12:02
Spilte faktisk bittelitt Fallout 76 i går. Det var gøy men det er for mye jank for meg. Stemningen er upåklagelig og egentlig er det en bra match for live-service. Vet ikke om de har oppdatert klassene og slikt men jeg kunne likt å sett et Fallout der man kunne velge å være forskjellige fraksjoner som Super Mutant, Ghoul, Assaultron osv. 
I artikkelen: PressFire kaster ut sporing 25.08.2026 11:58
Skal krangle der det må krangles og la vær å snakke ned andres gleder. Jeg er lei av hvordan spilldiskusjon foregår. Lei av at ting dømmes etter salgstall. Lei av at ting ikke dømmes utifra spillet og ikke alt rundt. Stå på herr Fossum!
I artikkelen: «The Witcher 4» sikter mot 2028 25.08.2026 11:54
Spillbart i 2030 da? Neida…Jeg elsker Cyberpunk 2077 og hvis ambisjonsnivået gjør at det ikke er Super Mario Smooth på lanseringen så er det helt i orden for meg. Dette blir nok utrolig bra!
I artikkelen: «Horizon»-spinoff blir ikke lenger et «live service»-spill 22.08.2026 11:20
Alt kan ikke være live-service men det betyr ikke at ingenting bør være det. Hatet mot Marathon har vist meg hvor trist det er når spillere avskriver sjangere og formater basert på andres meninger.
I artikkelen: PressFire kaster ut sporing 22.08.2026 05:02
Har ofte vært en skikkelig kranglefant her på Pressfire, men dette er et imponerende standpunkt. Jeg tar hatten av og bukker dypt.
Forrige
2 / 2
Neste