Det er noe galt med linjebrudd i kommentarfeltene. Jeg får ofte ikke linjebrudd og når de dukker opp virker de ofte alt for store. I tillegg synes jeg det er litt tungvint med WYSIWYG formateringen. Skulle ønske jeg kunne hatt en instilling som bare lot meg skrive markdown.
Hva med pose OG sekk? Du kan nå velge om du vil bruke markdown i brukerinnstillingene istedet for WYSIWYG. Og linjeskift-problematikken skal nå være fikset.
Halvparten av mulighetene, deriblant upload av bilder, er borte på mobil igjen.
Neida, må bare scrolle. Skal gjøre det litt mer tydelig. Edit: Sånn.
"Å bli frastjålet levebrødet får deg til å føle deg accomplished og gjør en eventuell suksess enda bedre."
Microsoft sier koden er revokable. Hver disk har sin egen UUID, så jeg tipper den digitale lisensen bare følger disken.
Synes Lucia virker spennende, men enig i Jason. Han virker litt blodfattig og slapp?
Jeg har både PS5 Pro og 77" OLED – my body is READY
Good lord, sier jeg bare til den extended looken ass.
Vi må dessverre ha en liten cookie warning vi også da. Oh well!
Dette gir jo bare et ekstra valg. Virker temmelig åpenbart at den neste konsollen ikke vil ha diskdrev, og da er dette en måte å kunne fortsette å spille dagens diskspill på ny maskin.Om du bare kjøper fysisk i dag, så må du jo fortsatt ha diskene for å spille - og det endrer seg ikke?
Melodien er med i begge – men jeg føler låta er ganske distinkt for akkurat bilspillet.