Jeg vil ikke se mer. Jeg er solgt på den britiske humoren allerede.
Denne brukeren har ikke startet noen tråder ennå.
I tråden: Fable
•
29.08.2026 22:39
I artikkelen: Xbox gir alle med diskspill digitale utgaver
•
29.08.2026 22:37
Det blir vel da sånn at du kun får en digital lisens per disk. Tipper at du mister din digital lisens hvis du f.eks selger spillet og noen andre bruker disken.
I artikkelen: Velkommen, din son of a gun
•
29.08.2026 13:49
Det eneste nettsiden mangler er en Marathon spesial i 20 deler :-P
I artikkelen: Her er 26 minutter fra «GTA VI»
•
29.08.2026 13:44
Etter et litt labert førsteinntrykk (mest fordi jeg ikke falt helt for karakterene) så må jeg allikevel si at spillet lever sitt eget liv i hodet mitt allerede. Det ser virkelig ut som en morsom lekegrind.
•
29.08.2026 13:38
Jeg håper virkelig på noe skikkelig drama ala RDR2. Jeg tror på mer alvor og tyngde denne gangen, en retur til tonen i GTA 4 men i mer solfylte omgivelser.
•
29.08.2026 13:36
Fett! Får håpe det kjører like fint på Series X da.
I artikkelen: Xbox gir alle med diskspill digitale utgaver
•
29.08.2026 13:35
Ganske imponerende hvordan noen klarer å snu dette til å være noe negativt. Jeg hadde planer om å gjøre dette med Metro Exodus men så var det til salg til 60 kroner med all DLC på Xbox. Nå ligger disken til salgs på finn (selger vel ikke før salget er over). Problemet med digitale lisenser er ikke at de er digitale, det er lovverket. Man kan spille digitale spill offline på Xbox så lenge konsollen er din "home console".
•
28.08.2026 03:28
Jeg syntes det så veldig pent ut. Savner mer satire og det kan ikke være lett når verden i dag er mer satire enn det Rockstar klarer å lage i spillform.
•
28.08.2026 03:27
Virkelig...Ikke PS5 Pro? Det høres litt for godt ut til å være sant, men kult hvis det stemmer.
For alt vi vet så var dette live-service spillet bra. Jeg mener folk har gjort opp meningen din og bestemt at alt av live-service må være dårlig. Det å lage et godt single player spill krever honorar at det har en engasjerende historie og mekanikker som løfter det videre fra forrige spill i serien. En retur til verdenen av Horizon uten en nyvinning er ikke nødvendigvis hverken suksess eller spennende for spillere.