Denne brukeren har ikke startet noen tråder ennå.
I artikkelen: Switch 2 får endelig VRR-støtte i docken
•
10.09.2026 23:46
ENDELIG!!! Da bør det endelig være mulig å spille Donkey Kong uten at det dropper til 30fps her og der. Bare synd jeg allerede har 100% fullført spillet xD
I artikkelen: Avslørte nytt «Metroid»-spill
•
10.09.2026 12:27
Januar!!!! Kan ikke vente!!! Blir en forsinket bursdagsgave til meg selv dette xD
I artikkelen: Nytt åpen-verden «Kirby»-spill på vei
•
10.09.2026 12:26
Jeg er solgt. Nintendo, ta pengene mine!
I artikkelen: «Star Fox Adventures» gjør comeback på Switch 2
•
10.09.2026 12:25
Jeg trodde først det var en remaster/remake og ble hyped, men så kom skuffelsen når jeg så det bare legges til i listen av spill du kan emulere på Switch 2 t.t
I artikkelen: Quiz: Gøy på stranda
•
09.09.2026 01:32
Med litt juksing fikk jeg til slutt 10/10. Men uten juksing ville det nok vært 8-9/10 xD
Jeg er desidert bedre på eldre spill og spesielt Nintendo enn mer nyere greier xD
Jeg er desidert bedre på eldre spill og spesielt Nintendo enn mer nyere greier xD
I artikkelen: Her er «Ocarina of Time»-remaken
•
09.09.2026 00:54
De mangler også DS og 3DS spillene i listen og Twilight Princess mangler også, så er ikke helt alle enda.
Har noen småkritikker relatert til det visuelle, men stort sett så det bra ut. Jeg reagerte umiddelbart med "ew, dette ser ut som en av de der Unreal Engine demoene", men det vokste litt på meg. Synes hovedsakelig det hele ser litt fuzzy ut med litt mye bevegelse på all slags småting. Kunne gjerne også hatt noe anti-aliasing kanskje :p
Har noen småkritikker relatert til det visuelle, men stort sett så det bra ut. Jeg reagerte umiddelbart med "ew, dette ser ut som en av de der Unreal Engine demoene", men det vokste litt på meg. Synes hovedsakelig det hele ser litt fuzzy ut med litt mye bevegelse på all slags småting. Kunne gjerne også hatt noe anti-aliasing kanskje :p
I artikkelen: Hva skjedde med... «Go woke, go broke»?
•
03.09.2026 16:48
Ironien er jo at de bryr seg ikke om at Call of Duty er militær propaganda, men er det en kvinnelig karakter i hæren så er det woke propaganda xD
Jeg tror det amerikanske militæret bruker langt mer penger på propaganda enn "Big Woke" hva enn det er xD
Jeg tror det amerikanske militæret bruker langt mer penger på propaganda enn "Big Woke" hva enn det er xD
I artikkelen: Sony kjører to State of Play-sendinger torsdag
•
01.09.2026 05:56
Hmm, mon tro om de prøver å appelere til Japan igjen da de har mistet en del av markedet sitt der til Nintendo de siste årene?
I tråden: Bugs og sånt
•
30.08.2026 10:56
Det er noe galt med linjebrudd i kommentarfeltene. Jeg får ofte ikke linjebrudd og når de dukker opp virker de ofte alt for store. I tillegg synes jeg det er litt tungvint med WYSIWYG formateringen. Skulle ønske jeg kunne hatt en instilling som bare lot meg skrive markdown.
I artikkelen: Konami sikter mot årlige «Silent Hill»-spill
•
30.08.2026 10:51
Hvis de mener årlige nye spill, please don't. Hvis de mener en kombi av nye spill, remastere, småspill (eller indie utviklere som lager på deres bestilling), mobilspill, osv. hvor det meste ikke er avhengig av hverandre, så tenker jeg at dette ikke nødvendigvis er et problem. Det er jo akkurat dette Nintendo prøver å gjøre med Zelda. Siden Switch generasjonen startet sier de at de vil ha minst ett Zelda spill i året. De har nesten klart det og.
Det viktigste er at dette er mer et løst mål enn noe annet. Utviklingstider bør være delvis fleksible, ellers kan det fort komme ut uferdige spill med mye crunch. Og om spillene er for avhengige av hverandre blir det vanskelig å komme inn i serien om du ikke allerede er dypt inne i den
Det viktigste er at dette er mer et løst mål enn noe annet. Utviklingstider bør være delvis fleksible, ellers kan det fort komme ut uferdige spill med mye crunch. Og om spillene er for avhengige av hverandre blir det vanskelig å komme inn i serien om du ikke allerede er dypt inne i den