Tilbake til forumet
Denne brukeren har ikke startet noen tråder ennå.
I tråden: Ønsker til nettsiden 30.08.2026 10:43

Hadde kanskje vært en ide med en rapport funksjon som lar oss gi beskjed til deg om skriveleifer og spesielt halvferdige avsnitt som dukker opp her og der. Kanskje også når det er faktafeil eller tips dersom det mangler info?

Forstår at disse fort kan glippe gjennom liksom, men har lenge følt at det blir litt dumt å skrive det i kommentarfeltet og for mye arbeid å sende epost eller logge inn på min inaktive discord konto. Kunne også vært greit om du kan markere disse rapportene som løst eller "wontfix" slik at vi kan få en liten heads up når det er fikset.

Hvis du vil gå ordentlig langt kan du kanskje til og med lagre disse rapportene synlig slik at andre kan unngå å sende duplikat-forespørsler samt at vi kan se om noen har foreslått en tilføyelse. Men dette kan gjerne kreve at du trykker deg inn et sted slik at det ikke heller føles som om vi prøver å ydmyke deg :p

I artikkelen: Her er 26 minutter fra «GTA VI» 29.08.2026 01:22
Kommer sikkert til å ha en upopulær mening her xD
Dette ser ok ut. Synes det ser mer ut som en tv serie enn et spill. Faktisk kunne jeg kanskje vært interessert om de redigerte det til tv-serie format med god pacing.
Grafisk er det utrolig hva de har fått til, men samtidig så føles det litt uncanny pga hvor nært men allikevel langt unna perfekt det er. Spesielt med tanke på karakterene selv. Føler jeg hadde likt det bedre visuelt om de stiliserte realismen litt mer (igjen spesielt karakterene). Animasjoner ser veldig bra ut i cutscenes derimot.
Men så er det nå dette da. Det ser alt for stort ut for meg å gidde å prøve en gang fordi gameplay ser så og si helt likt ut som det forrige og jeg syntes det var ordentlig clunky og ikke noe interessant. Klarte aldri fullføre det.
Liker protagonist-duoen og storytellingen virker langt klarere enn jeg husker det forrige som. Vel, okay, rettelse, jeg hater stemmen til den mannlige protagonisten, men men xD
I artikkelen: «Cities Skylines» blir klossete 26.08.2026 02:14
Det stemmer nok at det skal være en del mer mulighet for å sette eget særpreg på ting da Steam beskrivelsen utdyper litt mer (men ikke mye)

"Build whatever pops into your head or get lost in the details. What happens next is up to you. Make it beautiful. Make it weird. Make it yours."

"A frankly absurd amount of buildings, decorations, and other cool stuff (customization stuff) will make it easy to create a city that’s got your fingerprints all over it."
I tråden: Ønsker til nettsiden 25.08.2026 00:13

@Erik omg, I love it! Takk <3

I tråden: Ønsker til nettsiden 22.08.2026 03:41

Hadde gjerne vært greit å kunne se når og hvem som liker kommentarene mine (som i en varsel på nettsiden). Gjerne også en måte å se hvem som liker hva av andre sine kommentarer (hvis det ikke allere er en greie og jeg bare ikke så det da jeg er på telefonen akkurat nå). Føler at jeg får litt mer kjennskap til folk gjennom hva de liker og da føler jeg litt mer felleskap her :)

Kanskje varselsymbolet bør være litt mindre hvitt i dark theme? Siden den er lysere enn PressFire teksen så tror jeg at jeg har en varsel, selv om jeg vet at jeg ikke har det. Har også et par ganger opplevd at den byttes ut med et log ut symbol, men vet ikke helt hva triggeren for det er

I tråden: Bugs og sånt 22.08.2026 03:33

Tror kanskje du bør endre litt på breakpoints på profil-sider slik at jeg kan se det de har postet osv :p

Brukerbilde

I artikkelen: PressFire kaster ut sporing 21.08.2026 03:08
Det er en grunn til at jeg kommer tilbake til Pressfire hver dag men har droppet andre aviser. Slikt som dette spiller inn og gjør det en glede å komme tilbake hver dag for å se hva som er nytt :)
I artikkelen: Velkommen til nye PressFire og Rad Crew 21.08.2026 02:49
Gratulerer med sammenslåingen! Kjekt å se fokuset på å redusere tracking! Det skulle jeg gjerne ønsket å sett andre sider følge i deres fotspor med (ser på deg VG hver gang jeg får en artikkel lenket og må åpne i privat tab fordi de vil ha meg til å betale for å ikke trackes (noe som ikke gir mening og bryter med GDPR, men men)). Nå har jeg ikke sjekket om noe endret seg siden forrige oppdatering, men når det gjelder YouTube videoer så hadde jeg satt pris på om dere finner en løsning hvor jeg kan kopiere linken til videoen uten å starte videoen på siden. Da blir det enda mindre tracking :) Til sist så synes jeg det er kult dere bringer tilbake ordentlige forum. Nå er jeg kanskje ikke største tilhengeren av forum selv, men føler det passer litt med Pressfire, så kanskje jeg tar del her og der :) Ellers blir det trist å ikke få lese Den Gang Da artiklene lengre da jeg må prioritere penger andre steder for nå, men men, sånn er det vel bare. Dere må jo faktisk tjene penger også, så forstår at dere gjør som dere gjør. Prisene er ikke så altfor ille hvertfall.
Forrige
2 / 2
Neste