Tilbake til forumet
I tråden: Bugs og sånt 21.08.2026 04:46
Sitat fra Pinng
Brukerbilde Brukerbilde

Kommentar på Kjappiser vises som Ukjent artikkel på Siste kommentarer og Min aktivitet.

Fix'd.

I artikkelen: PressFire kaster ut sporing 21.08.2026 01:29
Tusen takk! Håper vi kan være et lite lysglimt i tøyset på nett :) Men ja, det blir spennende å se. Men vi får det i hvert fall ikke til om vi ikke prøver. PressFire er sånn akkurat passe liten til at det ikke koster millioner å drive og akkurat passe stor til at det (kanskje) er nok lesere som bestemmer seg for å støtte til at det går rundt. Så får vi bare hive oss rundt og prøve så godt vi kan å lage godt innhold. Helt uten sporing. Jeg har trua!
I tråden: Bugs og sånt 21.08.2026 00:57
Sitat fra Pinng

Får ikke logga inn med Disqus:
Disqus
Invalid Request: Invalid parameter: redirect_uri (should match predefined callback URI)

Får ikke tilknytta Patreon:
{
"error": "invalid_request",
"error_description": "Redirect URI https://pressfire.no/auth/callback/patreon is not supported by client.",
"state": "Ow47IeZCh1eI6Xm419a3Ug6k3eqhfjvlqxY3y6Ar"
}

Dette skal være fikset nå!

I tråden: Den store GTA-6-tråden 21.08.2026 00:54

Snakket nettopp med noen venner som har lyst til å møtes tidlig på lanseringsdagen og spille det sammen. For slike enorme singleplayer-spill må jeg være hjemme og kose meg alene, føler jeg.

I artikkelen: Velkommen til nye PressFire og Rad Crew 20.08.2026 17:45
Kul hatt forresten
I artikkelen: Velkommen til nye PressFire og Rad Crew 20.08.2026 17:35
Dude hell to the yea woah!
I tråden: Bugs og sånt 20.08.2026 06:50

Velkommen til nye sider. Det kommer sikkert til å være massevis av bugs her – si gjerne i fra, så får jeg fikset! :D

Forrige
6 / 6
Neste