Denne brukeren har ikke startet noen tråder ennå.
I artikkelen: Fant hemmelige «StarCraft»-meldinger
•
04.09.2026 18:36
Lov å håpe. Spørs hvilken sjanger det blir, aoe får fortsatt innhold (bortsett fra aoe) så spørs om ms vil se bort fra rts sjangeren
"Oi, switchen må ut av docken. Kom så samler vi oss alle rundt den lille skjermen"
I artikkelen: Hva skjedde med... «Go woke, go broke»?
•
03.09.2026 17:20
Husker fortsatt et cod oppdrag i vietnam. Noen personer løp inn fra siden og jeg skjøt på refleks. Spillet bestemte da at jeg tapte siden amerikanske soldater aldri skjøt sivile i vietnam...
"Til Xbox Series S/X, Switch 2 og PC. Og en lisens for å leie vil være tilgjenglig på Playstation 5"
Fikset en feil i artikkelen deres. Dere trenger ikke takke meg
Fikset en feil i artikkelen deres. Dere trenger ikke takke meg
I artikkelen: Sony insinuerer at det bare finnes ett eksemplar av digitale spill – derfor får du ikke eie det
•
02.09.2026 14:39
Vil hver eneste sending i fremtiden avsluttes med "Game as service slop 5! Kjøp lisens for å leie spillet så lenge vi ikke fjerner det fordi du ikke har vært pålogget, fordi vi lagde et dårlig spilt som ikke solgte eller fordi vi fjernet det bare fordi"?
Rart at sony driver med dette kollektive selvmordet
Rart at sony driver med dette kollektive selvmordet
I artikkelen: Hva skjedde med... «Go woke, go broke»?
•
02.09.2026 14:28
Lenge siden et spill overrasket meg like positivt som Indiana Jones and the great circle
I artikkelen: Sony kjører to State of Play-sendinger torsdag
•
01.09.2026 00:01
Mon tro om de tviholder på sine beslutninger og sendingen ledes av 2 digitale ai "personer"
I artikkelen: «Kingdom Hearts IV» får færre verdener
•
27.08.2026 18:37
"Vi syntes historien kunne vært mer kompleks..."
I artikkelen: Rockstar kaller «GTA VI»-lekkasjene hjerteskjærende
•
26.08.2026 20:58
500kr for sympati
(sympati er kun tilgjengelig digitalt og dere betaler for en lisens. Denne lisensen kan når som helst bli tilbakekalt uten erstatning)
(sympati er kun tilgjengelig digitalt og dere betaler for en lisens. Denne lisensen kan når som helst bli tilbakekalt uten erstatning)
I artikkelen: Tar opp jakten på «GTA VI»-lekkeren
•
24.08.2026 14:58
Og hva har de tenkt å gjøre? Sende han i digitalt fengsel?
Markdown
**fet tekst**fet tekst*kursiv tekst*kursiv tekst~~gjennomstrek~~gjennomstrek[Tekst](https://...)Lenketekst> SitatSitatblokk