Tilbake til forumet
Denne brukeren har ikke startet noen tråder ennå.
I artikkelen: Microsoft med patent der reklamekikking byttes i spilltid 21.09.2026 19:11
Helvete heller! Jeg har betalt for spillet, da vil jeg ikke ha reklame dyttet i fleisen fordi microsoft har gjort enda en dårlig finansiell avgjørelse. Tror dette vil skade mer enn det gagner dem om det tas i bruk, hva med andre utviklere? Hvis jeg ser 2 spill av interesse og et er av microsoft med reklame mens, og det andre er av f.eks capcom uten reklame skal det lite til for at jeg velger capcom
I artikkelen: EU vil nekte barn under 15 å spille på nett 18.09.2026 13:51
Tror et totalforbud vil møte mer motstand enn de er villige til å handle mot. Redusert tilgjengelighet for private samtaler eller et forbud for mikrofonkommunikasjon er mer realistisk. "Du er ikke gammel nok til å spille mario kart" høres dumt ut
I artikkelen: Fjerner omstridt mikrobetaling fra «Monster Hunter Wilds» 17.09.2026 22:17
Løsning på et problem som ikke burde eksistert i utgangspunktet
I artikkelen: «007 First Light» utsatt nok en gang på Switch 2 16.09.2026 15:44
Aldri et godt tegn med flere utsettelser, eller utsettelser rett før lansering. Ser vi på en kommende kansellering?
I artikkelen: Fansen har loggført alle gangene Sony sier du eier spillene du kjøper 15.09.2026 13:39
Sony prøver å finne den minste dommeren de kan for de vil bli kjørt hardt i retten
I artikkelen: Sony stopper «Last of Us 2»-flerspiller 14.09.2026 12:29
Sony så deres siste episode av rad crew og tenkte "Ja, men hva om vi fikk MER dårlig PR?"
I artikkelen: «Moss»-studioet Polyarc stenger etter tolv år 12.09.2026 13:26
VR var kanskje for smal nisje? Ser nå ut some interessen for det har dødd ut, og erstattet av live-service
Edit: Erstattet som trend er kanskje mer passende
I artikkelen: PlayStation dropper Kojimas «Physint» – Xbox rykker inn som utgiver 11.09.2026 18:54
Nå har jo sony vist at de ikke er interessert
I artikkelen: PlayStation dropper Kojimas «Physint» – Xbox rykker inn som utgiver 10.09.2026 15:11
Hva faen er det egentlig som skjer hos playstation? Prøver de å få spillavdelingen til å følge sonyverse filmene ned i dragsuget?
I artikkelen: Fjernet sex-minispill etter at 56 år gamle Dr. Loomis dundret over tenåringer i «Halloween» 07.09.2026 17:53
Bra at utrivelig sex ble fjernet. Nå er det bare koselig mord igjen :)
Forrige
1 / 3
Neste