VR var kanskje for smal nisje? Ser nå ut some interessen for det har dødd ut, og erstattet av live-service
Edit: Erstattet som trend er kanskje mer passende
Denne brukeren har ikke startet noen tråder ennå.
I artikkelen: «Moss»-studioet Polyarc stenger etter tolv år
•
12.09.2026 13:26
I artikkelen: PlayStation dropper Kojimas «Physint» – Xbox rykker inn som utgiver
•
11.09.2026 18:54
Nå har jo sony vist at de ikke er interessert
I artikkelen: PlayStation dropper Kojimas «Physint» – Xbox rykker inn som utgiver
•
10.09.2026 15:11
Hva faen er det egentlig som skjer hos playstation? Prøver de å få spillavdelingen til å følge sonyverse filmene ned i dragsuget?
I artikkelen: Fjernet sex-minispill etter at 56 år gamle Dr. Loomis dundret over tenåringer i «Halloween»
•
07.09.2026 17:53
Bra at utrivelig sex ble fjernet. Nå er det bare koselig mord igjen :)
I artikkelen: Fant hemmelige «StarCraft»-meldinger
•
04.09.2026 18:36
Lov å håpe. Spørs hvilken sjanger det blir, aoe får fortsatt innhold (bortsett fra aoe) så spørs om ms vil se bort fra rts sjangeren
"Oi, switchen må ut av docken. Kom så samler vi oss alle rundt den lille skjermen"
I artikkelen: Hva skjedde med... «Go woke, go broke»?
•
03.09.2026 17:20
Husker fortsatt et cod oppdrag i vietnam. Noen personer løp inn fra siden og jeg skjøt på refleks. Spillet bestemte da at jeg tapte siden amerikanske soldater aldri skjøt sivile i vietnam...
"Til Xbox Series S/X, Switch 2 og PC. Og en lisens for å leie vil være tilgjenglig på Playstation 5"
Fikset en feil i artikkelen deres. Dere trenger ikke takke meg
Fikset en feil i artikkelen deres. Dere trenger ikke takke meg
I artikkelen: Sony insinuerer at det bare finnes ett eksemplar av digitale spill – derfor får du ikke eie det
•
02.09.2026 14:39
Vil hver eneste sending i fremtiden avsluttes med "Game as service slop 5! Kjøp lisens for å leie spillet så lenge vi ikke fjerner det fordi du ikke har vært pålogget, fordi vi lagde et dårlig spilt som ikke solgte eller fordi vi fjernet det bare fordi"?
Rart at sony driver med dette kollektive selvmordet
Rart at sony driver med dette kollektive selvmordet
I artikkelen: Hva skjedde med... «Go woke, go broke»?
•
02.09.2026 14:28
Lenge siden et spill overrasket meg like positivt som Indiana Jones and the great circle